Välkommen till min resa med cellRESET!

Hej!
Anledningen till varför jag valt cellreset programmet är för att jag under snart två års tid tagit stora mängder värktabletter efter en bilolycka. Jag har otroligt lätt att dra på mig muskelinflammationer framförallt i nacke, axlar och rygg efter olyckan och jag har även gått upp en del oönskade kilon som jag mer än gärna vill bli av med på köpet.
 
Mina förväntningar och förhoppningar på cellRESET är att min kropp ska bli bättre på att kunna läka sig själv och med andra ord att jag får mindre smärta och därav kan minska all smärtlindrande medicin som jag tar.
En annan sak som verkligen känns stort för mig är att jag för första gången på länge faktiskt vet att jag kommer att få känna mig fin i min bikini när vi ska utomlands i höst!
Det känns helt fantastiskt att veta att jag har påbörjat resan dit och att jag kommer att lyckas!
 
 
/Jessica



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jessica

Välkomna hit! Här kan ni följa min resa dag för dag med cellRESET! Undrar ni över något, tveka inte - kommentera bara!

RSS 2.0