Dag 5

okej, varning för känsliga läsare! ;)

Har hört och läst om flera som blivit hårda i magen/förstoppade under första veckan.
Say what!? Jag blir verkligen.... ehh..... utrensad. Lite smått jobbigt faktiskt då det ibland blivit lite bråttom när man varit där det kanske inte varit mest lägligt :(

Ikväll var jag sugen som fan på nåt gott, vanans makt framför tvn en fredagskväll.... hittade japp i skåpet! OH nooooo!!! fuska/inte fuska!? vill inte, men vill ändå!! Kalle hjälpte mig genom att slänga chokladen och gå ut och kasta det i soprummet. Tack och bock, kommer vara nöjd över det sen!! :)

Trevlig helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jessica

Välkomna hit! Här kan ni följa min resa dag för dag med cellRESET! Undrar ni över något, tveka inte - kommentera bara!

RSS 2.0