Dag 4

Idag hade jag en liten (kanske stor...) känsla av att jag bara ville kasta i mig allt gott sambon åt. Men lyckades hålla mig. Doppade min ena kycklingbit i en liiiiten gnutta soja. Fan va salt?! Näe sen va jag nöjd och fortsatte med mitt......
 
Min sambo kom med förslaget att vi skulle åka på relaxen på badet (där vi har gymkort, och relaxavdelningen ingår). Jag har inte velat åka dit på månader då jag inte känt mig bekväm över huvudtaget... vissa dagar känner man ju bara "äh jag skiter i allt! De e ju ingen som bryr sig om hur jag ser ut!" Synd bara att dom dagarna är så himla få :/
Men hur som helst så åkte vi dit ikväll det kändes på nåt vis bättre då jag vet att jag faktiskt håller på att göra något åt min situation :)
Sprang in på gymmet bara för att väga mig, väldigt nyfiken trots att det bara gott nästan fyra dagar! Vi hade precis ätit middag också. Alltså FATTA chocken när jag såg vad vågen visade!!!! Jag bara gapade och kollade på Kalle och han gapade tillbaka!!!! -5 kg!!!!! PÅ FYRA DAGAR?! Hur i hela friden är det möjligt?! 

Måste haft mycket slaggprodukter och vätska i kroppen som skulle bort!!
Nu struttade man ju in på relaxen med lätta steg kan jag ju meddela :D
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jessica

Välkomna hit! Här kan ni följa min resa dag för dag med cellRESET! Undrar ni över något, tveka inte - kommentera bara!

RSS 2.0