Dag 1

Nu har jag gjort min första dag med cellRESET-programmet!
 
Än så länge känner jag ingen skillnad alls! Jag är inte trött (snarare tvärtom - klockan är tolv på natten...). Det enda jag kan klaga på är väl att jag ätit så tråkig mat idag. Första veckan består måltiderna enbart av proteinkällor såsom kyckling, kalkon, fisk, tofu, skaldjur..... inget salt what so ever! Bara låta fantasin flöda med andra kryddor - och det var där mitt problem låg! Jag är verkligen rätt usel på matlagning så under programmets gång kommer jag lära mig ett och annat om smaksättning! Jag känner mig superpeppad och det kommer gå hur bra som helst, jag klarar detta!
 
Alla tillskott jag tar kommer från FitLine, klicka på de olika tillskotten så kommer ni till respektive sida :)
 
Dagen har sett ut såhär:
 
  • Frukost: 2 kalla kokta ägg som jag förberedde igårkväll. Inget salt och ingen kaviar! Bara ägg. Godare än jag trodde :) Man dricker ingenting till frukosten utan tar ett stort glas vatten 15 minuter efter!
  • Lunch, middag och kvällsmat ser likadant ut. Till lunch åt jag kycklingfilé men rätt stark kryddblandning (utan salt) som jag gjorde själv och som var god men jag var lite feg och tog lite väl lite på kyckligen, så nästa gång blir det mer!
  • Till middag åt jag kalkonfilé, säkert jättegott egentligen... men jag glömde kryddorna helt! Haha! Men det gick ner ändå, med vilja går allt!
  • Till kvällsmat blev det samma kyckling som till lunch :)
  • Efter ALLA dessa tre måltider väntar jag 15 minuter, tar ett stort glas vatten, väntar 15 minuter till och dricker sedan Restorate sensitive.
 
/Jessica



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jessica

Välkomna hit! Här kan ni följa min resa dag för dag med cellRESET! Undrar ni över något, tveka inte - kommentera bara!

RSS 2.0